Müşteri takip programı, projeleri müşterilerle iş birliği yaparak yönetmeye yardımcı olmaktadır. Bu anlamda, dosyalar paylaşılabilir ve aynı zamanda gerekli takip işlemi de yapılabilmektedir. Alacağınız hizmetlerdeki ekiplerle anlık olarak yazışmalar da gerçekleştirebiliyorsunuz. Bu programlar sayesinde, bütün özellikleri bir arada kullanabilmeniz mümkündür. Sadece ihtiyaçlarınız olanı da tercih ederek, verimli bir hizmet alabilirsiniz. Bütün özellikleri, tek bir programa entegre ederek, verimliliğinizi artırmış olursunuz. Siteden alacağınız hizmetler sayesinde, farklı uygulamaları yönetebilmeniz de mümkündür. Böylece işinizi yönetmek için en doğru adımları atabilirsiniz. Bu programı kullanırken, iş takibi, proje takibi, takım iş birliği, CRM ve müşteri portalı gibi takipler yapabiliyorsunuz.
Müşteri takip işlemlerinin yanı sıra personel takip programı da verilen hizmetler arasındadır. Bu takip işlemleri sayesinde, ekip üyelerine görev atayabilmek mümkündür. Aynı zamanda, ilerleme durumları ve değişiklikleri, gecikmiş görevler de alacağınız hizmetlere dahildir. İş, proje, personel ve buna benzer takipler, en profesyonel hizmetlerle sağlanmaktadır. Bu nedenle, işinizin takibini uzman desteği yardımıyla gerçekleştirmiş olursunuz. Çünkü takım iş birliğiyle bilgilerin kolayca paylaşılması da sağlanmış olur. Bilgi alışverişlerini grup ve kişisel yazışmalar şeklinde yapabiliyorsunuz. Ayrıca gruplar oluşturarak, görevler hakkında da yorum yapabilirsiniz. Site üzerinden alacağınız CRM hizmetiyle ise müşteri oluşturarak, kişileri kaydedip satış süreç takibini yapabilirsiniz. Bütün aktiviteleri alacağınız CRM hizmetiyle takip edebilmeniz mümkündür. cubicl.io/tr linkinden gerekli hizmetleri kontrol edebilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder